2019. december 10., kedd

13. Epizód


Az oldalt végleg abbahagytam, köszönök minden támogatást, további információt ITT találhatsz.


13. Epizód

Ezen megoldások nem garancia arra, hogy te is megkapod a képet. Felelősséget nem vállalok, ugyanis hallottam, hogy sok más befolyásoló tényező is van, a helyes válaszok megadása mellett. Ha te más szálon vagy, akkor nem biztos, hogy működni fognak az én válaszaim, ami a Nevra szálon fut. Csak saját felelősségre használd!
Továbbá leírom kivel hol találkoztam, de ez sem 100%, hogy neked is ott fog az adott karakter megjelnni.


Leiftan
Hát, én bizony lorialet vagyok

Óh! Azokat ismerem! -> Semleges
Lorialet? Az meg micsoda? -> Semleges


Alajea (Egyszerű folyosó); Karenn (Gárdák Folyosója); Ykhar (Sokajtós terem); Ezarel (Alkímiai labor); Valkyon (Kovácsműhely vagy Ívek sétánya); Króm (Gárdák folyosója); Nevra (?)

Ykhar
Vagy lehet, hogy eddig csak egy hasonmással beszéltem, most viszont az igazival.

Áhá, ez azt jelenti, hogy a mostani énem kedvesebb? -> +5
Fárasztó vagy. -> -15
Tekints nyugodtan alakváltónak, biztosan te is az vagy! -> 

Ezarel
Szörnyű

Az biztos! -> Semleges vagy +
... (Nem merem kimondani, hogy mit gondolok.) -> -5
Annyira nem. ->

(Mennyire helyes így, hogy fújja a szél a haját.) -> Semleges
(Ritkán látni ilyen komolynak, ki kellene használnom a pillanatot.) -> Semleges

Valkyon majd elmondja neked, ha eljött az ideje

Egyszóval soha nem fogok megtudni róla semmit. -> -5
Észrevettem, hogy ez érzékeny téma. Nem akarom feszegetni. -> Semleges vagy +
Egyelőre még nincs kész erre. ->


Króm
Hát itt vagyok.

Köszönöm. Ez nagyon aranyos tőled. -> +5
Nem kellett volna! Jól vagyok. ->
Most hogy láttál, mehetsz is, nem? ->

Nem tudom, mit gondolsz róla és azt sem nagyon tudom, hogy én mit gondoljak

Egyszerűen egy olyan történetbe keveredtünk, ami nagyon zűrösen végződött. -> Semleges
Én is így vagyok ezzel. Még mindig nem hiszem el, hogy mi történt. És nem értem, hogyan torkollhatott ekkora tragédiába. -> Semleges

Nagyon rosszul érzem magam a balenviaiak miatt.

Nem szabadna. Nem mi vagyunk a felelősek a történtekért. -> +5
Én is... ->
Én pedig a mikonidák miatt. ->

Majd folytatom ^^ (2019.12.10. 23:07)

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Sajnos mostanában annyi időm sincs, hogy naponta belépjek a játékba, így nem tudom.

      Törlés
  2. Szia! Remélem fogod még folytatni és nem megy a süllyesztőbe, sok segítséget ad. Köszönöm, hogy foglalkozol vele! :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem minél hamarabb folytató nagyon sok embernek szerintem , segítségére vagy ezzel a vloggal.
    Lényeg hogy remélem minél hamarabb folytatod (csak igy meg jegyzem ,ne törödj azokkal akki le szolják meg hasonlók mert nem érdemes ) remélem folytatid majd , de Szia.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Úgy döntöttem, hogy írok ide én is pár biztató sort! Rengeteg segítséget nyújt az oldal, így remélem hamar erőre fogsz kapni és tudod folytatni. ^^

    VálaszTörlés